Loyale kunder er ikke givet - det er noget, vi gør os fortjent til!
23.03.2021

Loyale kunder er ikke givet - det er noget, vi gør os fortjent til!

Vores nyeste kundeholdningsanalyse er netop gennemført
Loyale kunder er ikke givet
- Det er noget, vi gør os fortjent til!
Derfor er vi også ekstremt stolte over at kunne præsentere det flotteste resultat for vores netop gennemførte kundeholdningsanalyse.
Vores kunder har generelt en meget positiv opfattelse af Baden-Jensen og det fælles samarbejde!
Især scorer vores afdeling for Internt Salg og vores afdeling for Anvendelsesteknik excellent høje resultater!
Internt Salg
- er vurderet på følgende udsagn
  • De er nemme at komme i kontakt med
  • De yder værdifuld service og kompetent support
  • Der følges altid op på aftaler
På en skala fra 1-7, hvor 7 er det højeste,
scorer Internt Salg: 6,49!
Anvendelsesteknisk afdeling
- er vurderet på følgende udsagn
  • Der ydes den fornødne tekniske hjælp, når der er brug for det
  • De har en høj faglig kompetence
  • De er gode til at identificere områder, der kan forbedre produktionen
På en skala fra 1-7, hvor 7 er det højeste,
scorer Anvendelsesteknisk afdeling: 6,17!
Disse flotte resultater understøtter vores strategi om at være kundens forretningspartner.
Vi står til tjeneste med høj service, hurtig hjælp og assistance for at optimere kundens produktion.